A Nekromanta
A nekromanta egy rendkívül sok dolgot ismerő varázslókaszt. Ők az anatómia tudorai, démonok ismerői, gátlástalan feketemágusok, de jó gyógyítók is lehetnek. Ennek megfelelően rendkívül összetett sokat tudó, de néha ingerlékeny, agresszív emberek, asztráljukat épp ezért csak 3k6(2x)ként dobják. Összeaszott kinzottarcú vénemberek, ezért erejük, állóképességük 1-gyel, szépségük 2-vel kisebb az átlagnál (min. 3). Botjuk a doraniaknak fekete drakkfa, unikornisszarvval díszítve, míg a délebbieknek vörös tüszfa v. fekete kristályfa. A fekete drakkfa képessége: Használó Tsz/2 (felfele kerek.)-nél alacsonyabb osztályba tartozó élőholtak :-25 TÉ -10VÉ, varázslatai -Tsz-nyi E. Vörös tüszfa kép: félelmet, bizonytalanságot kelt az élőholtakban. Fekete kristályfa :napi 1x K6+Tsz-t sebez élőholton.
Képzettségek:Fegverhaszn. Af *:mint állatismeret.
Írás/olvasás Af
Ősi nyelv(általában démonikus) Af
Vallásism. Af
Sebgy Af
Nyelv 4.
Démonológia Mf
Rúnamágia Af
Rúnamágia(nekromancia rúnái) Mf
Szakma(ált. tetováló) Af
Legenda Mf
Élettan Mf
1 szörnyism* Mf
3.Tsz Alkímia Af
4.Tsz 1 szörnyism Af
4.Tsz Sebgyógyítás Mf
5.Tsz Szakma Mf
6.Tsz 1 szörny Mf
KP alap:2 KP/szint:6
Új mozaikok:
Életerő szívás
Típus: nekromancia
Ellenállas: sikeres védekezés
Erősség:1
Sebzés:1ÉP
Mana-pont:3
Időtartam: végleges
Var. id.: 1szegmens
A varázslat 3mp-ért 1ÉP-t oroz el. A varázslat alatt a varázsló megérinti botjával az áldozatot, ami harci szituációban sikeres támadást ígényel.
Sorvasztás
Típus: nekromancia
Ellenállás: sikeres védekezés
Erősség:1E
Sebzés:spec.
Mana-pont:4
Időtartam: szintnyi óra
Var. id.:3 szegm.
A varázs 1 fizikális képességet 1-gyel leront. Ezt a pontot a varázsló saját lerontott képességének javítására, de akár a max fölé is növelheti, ám minden így túlnövelt képesség körönként egyet csökken.
Antianyag teremrése
Típus: necromancia, anyagmáia
Ellenállás:-
Erősség:100
Sebzés:K6/kör
Mana-pont:10+3/+kör
Időtartam: Tsz kör
Var. id.:1kör,utána fenntartás
A varázs parányi antianyagot teremt, mely elkezdi pusztítani a valóság szövedékét. Persze mivel igen apró nem okoz túl nagy bajt, csak rendesen sebez minden 10 lábnál közelebb állót.
Életerő teremtése
Típus: nekro.
Ellenállás:-
Erősség:1
Sebz.:-
MP:3
Ídőt.:végleges
Var. id.:2 szegm
A varázs 1 ÉP-t teremt tetszőleges lénybe , akit a varázsló megérint.
Zombi teremtése
Típus: nekro
Erősség:1
Sebz:-
MP:10+lásd leir.
Ídőt: végleges
Var.id:1óra
Alap zombi:
KÉ alap:0 +2MP A nekromanta képes saját
TÉ alap:35 +3/MP harcértékeit, képességeit is
VÉ alap:45 +3/MP átadni, ám, ha így meghal a
CÉ alap:10 +3/MP zombi ezek az értékek örökre
FP: imm. elvesznek. A pontok vissza-
ÉP: 1 +2/MP vételéhez ,meg kell érinteni a
AME: imm. zombit:.
MME: imm.
ME:imm.
E:K10+2 +1/MP Ü:K6+2 +1/MP GY:K6+2 +1/MP ÁLL:K10+2 +1/MP EG:- SZ:K6+2 +1/MP AKE: lélek ASZ: lélek
INT:3 +1/MP
SP:K3 2MP:K6 3MP:K’10
10MP-ért: érzékelés
15-ért: beszéd
25-ért varázslás a holtakon keresztül
Mágiahasználat: Ugyanannyi MP-ért mindig 1-gyel nagyobb osztályt idéz. Halottmozg. bélyeg 30MP. Lélekcsapda var. jel.:25MP ,bélyeg 22MP.A vérszimpátiát ,öregítést nekromanciaként használja. Képes még afelruházás bélyeget,
a mágikus aura, és a zóna varázsjelet, túlvilági lények ellen fele manáért a bebörtönző, és kirekesztő varázskört alkalmazni, valamint a húsmaszk, és a bomlás megf, élőholt parancsnoklás nevű BM-i varázsokat( az utobbit varázsjelként is),ezenkívűl az öszetartozás papi varázslatokat. Felruházásokat ¾ áron (felkerekítve) használja .Védekezés képen őstűz ,avagy ősvíz auraformába idézését. A védő, körbezáró, és a kisugárzó var. jeleket 3KP-ért bármi mást 7KP-ért tanulhatja.
Különleges képességek:A nekromanták értik és beszélik is a halottak nyelvét. Ezeknek az embereknek toleránsabbá vált a szervezetük a fölös életenergiákkal szemben ,ezért ÉP-ik max fölé is töltődhetnek ám ilyenkor körönként csökken az ÉP eggyel egészen a max értékig. Botjukba életerőt raktározhatnak ,de ehhez a bottal kell kioltani az életet*. 1. szinten 10-et, majd szintenként ötöt (Az életerő kinyerése 1szegm.).ÉP-iket(de akár a botban tároltakat is )szabadon válthatják 3szros arányban MP-ra, ezek a MP-k varázslat közben is válthatók, de ekkor a varázslat 1 körrel tovább tart.
*meg kell jegyezni a nekromanták mindenkinél jobban tisztelik botjukat, harcra SOHA nem használnák! |